DKNY Dames Parfum

Sorteren op:

Het modehuis van Donna Karan is opgericht mid jaren 80, in 1989 richtte zij het onderdeel Donna Karan New York op welke binnen de parfumwereld bekend staat als DKNY. Het ontwikkelende en succesvolle modehuis werd in 2001 door LVMH overgenomen voor een slordige 250 miljoen Dollar. Het Donna Karan merk staat altijd voor een evenwicht tussen comfort en luxe. Het merk mag dan wel erg groot zijn, praktisch comfort blijft de belangrijkste waarde van het merk.

Wat Donna Karan bekend maakte in de geurwereld was de lancering van de DKNY parfumlijn voor mannen en vrouwen. Het eerste DKNY-parfum, Be Delicious, was een eerbetoon aan New York City, "The Big Apple." Het parfum debuteerde in 2004 als een appelgeur in een appelvormige fles en werd direct een daverend succes. Sindsdien heeft de DKNY-geurlijn een bepaald vastgesteld niveau van populariteit en succes. Het merk DKNY parfum is bedoeld voor meer casual wear en heeft een sportieve sfeer die vergelijkbaar is met Hugo Boss Sport of andere veelzijdige parfums en colognes. De geuren zijn gericht op mannen en vrouwen die zichzelf kwalificeren als jong, succesvol en staan actief in het leven. Deze insteek zorgt ervoor dat DKNY en vaste klantenkring heeft die altijd wel kunnen slagen bij de parfumhuis voor hun favoriete nieuwe luchtje!

DKNY Dames Parfum

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x